16 Ogos 2009

tatih..tatih..


Waaa..semalam hari yang best tau tak..ape taknye amirul da bertatih 5 tapak..wooo gembire ati aku..citenye camnie..

My mother baru je balik dari cameron..ade sket ole-ole yang die bawak..cam strawberi tue biasa la..n ade sket makanan ringan..gule2 la tue..bentuk strawberi..time tue amirul kat abah die..ngh excited blaja berdiri tanpa pegang..pastu aku bagi rasa sket gule2 kat die..time tue jarak aku n abg ade la dalam sedepa..n dalam aku ngah menikmati gule2 strawberi tue, n tanpa aku duga amirul datang kat aku nak gule2 dengan sendirinye!! wow!! siap aku kire 5 tapak die berjalan..

aku punyala epi sampai tak terkata..hari yang ditunggu2 hampir tibe..saat amirul pandai guna kaki sendiri melangkah ke depan tanpa bantuan..aduuuhhhh touching betul bile da jadi sorang ibu nie..ermmm..syoknye..

aku doa bia mirul da pandai jalan time hari raya nanti..amin..bia kalah cucu acik ton!! hahaha

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

cap ibu & anak Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada